Kullandığınız Cep Telefonu Orjinal Mi?

Written By Unknown on 24 Şubat 2016 Çarşamba | 13:34:00

-Reklamlar-
Gün geçmiyor ki yeni bir akıllı telefon modeli çıkmasın.Firmalar sürekli yeni modeller üzerinde çalışıyorlar ve diğer firmalardan daha çok satış yapmak için uğraşıyorlar.

Yeni modeller çıktıkça bu modellerin de replikaları çıkmaktadır.Orjinal den daha ucuz fiyata satılan bu replika telefonların sahte olduğunu nasıl anlarız ? Ya da aldığınız cep telefonunun orijinal olduğunu nasıl anlarız ? Bütün cep telefonları için orjinal olduğunu öğrenmek için ilk yol IMEI sorgulamasıdır.Cep telefonunuzdan birisini ararmış gibi *#06# tuşlarına basıp IMEI numarasını öğrenebilirsiniz. 
Samsung Orjinallik Sorgulama 
 Samsung marka cep telefon modellerini başta galaxy,note serisinin orjinal olduğunu öğrenmek için *#0*# tuşlayarak, sadece Samsung cep telefonlarında bulunan test menüsüne ulaşabilirsiniz.Bu menü sadece orjinal Samsung cihazlarda çıkmaktadır. 
 iPhone Orjnallik Sorgulama
 iPhone marka cep telefonları başta iPhone 4, iPhone 4 s , iPhone 5 , iPhone 5s ve son olarakda iPhone 6 serisinin orjinal olduğunu öğrenmek için önce IMEI sorgulaması yapınız.Bu IMEI kodunu telefonunuzdan önce Ayarlar sonra Hakkında bölümüne tıklayarak cihazın seri numarası ve IMEI bilgisine erişebilirsiniz.Bunlar çıkıyorsa cihazınız orjinaldir.
 Yurt Dışı Telefon ve Kayıp – Çalıntı Telefon Sorgulama 
 Yurt dışından gelen telefonların takibi ve aldığınız telefonun çalıntı mı olduğunu sorgulamak çok basit…Aldığınız telefon veya çalınan telefonunuzun IMEI kodunu https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama adresinden sorgulayarak telefonunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
-Reklamlar-

21 yorum:

  1. Elimdeki telefon note 4 telefona uuygulama indirince kafayi yedi kalemi demir ve klavyesibcok garip yaziyo ama *#0*# tuslayinca acildi kafam karisti :D

    YanıtlaSil
  2. Söylediklerine göre elindeki telefon malesef orjinal değil :(

    YanıtlaSil
  3. benim telefon galaxy grand neo plus. önünde samsung yazısının yanında DUOS yazıyo bi de iki tane sim kartı yeri var. orjinal mi?

    YanıtlaSil
  4. samsung galaxy grand neo , samsung ' un çift hat kullanan müşterileri için çıkardığı bir telefon modelidir ve orjinal dir . rahat olabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonum samsung galaxy j2 iki sim girisi var orjinalmidir

      Sil
    2. telefonum samsung galaxy j2 iki sim girisi var orjinalmidir

      Sil
  5. Kipadan telefon aldim imei kodu cikmiyor samsung kodunu giriyorum yyanlis diyo nasil bir yasal hakkim vardir bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  6. Faturanla birlikte tüketici hakem heyetine başvurman ve bir dilekçe doldurman yeterli. Para iadesi isteye bilirsin.

    YanıtlaSil
  7. Samsung Galaxy S4 mini kullanıyorum 0 li şeyi yaptım red blue Touch diye yazılar çıktı anlamadım telefonum sahte mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende samsung galaxy s4 mini kulanıyor *#0*# yapın ekrana dediğin gibi red blue falan gelecek ortaa olan sensörü tıkla tıkladıktan sonra elini ön kameranın oraya getir bekle yeşil yanarsa orjinal yanmasa sahtedir

      Sil
  8. Samsung Galaxy S4 mini kullanıyorum 0 li şeyi yaptım red blue Touch diye yazılar çıktı anlamadım telefonum sahte mi

    YanıtlaSil
  9. Bn galaxyj1 alms Adam ordinal dedi ama sizin designed Gobi e-mail in in 7 8 Haney baktim 07 orjinalmi

    YanıtlaSil
  10. Merhaba benim telefonum samsung galaxy mega telefonumun sahte oldugundan şüpeleniyorum ama arka batarya kodu ve normal ayarlardaki imeil aynı ve test menüsü cıkıyor telefonum orjinalmi yardım

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar telefonum samsung galaxy j5 cift sim kartli oldugu icin orjinal olup olmadigini bilmiyorum *#0*# yi tysladim bisey cikmadi *#06*# bunu da tusladim bisey cikmadi anlamadim orjinal mi degil mi kafam karisti

    YanıtlaSil
  12. Merhaba *#06# yapman gerekiyor. Böylece ımeı numarasını görüntüleye bilirsin. Google a ımeı sorgulama yazarsanda cihazının orjinal olup olmadığını anlayabilirsin..

    YanıtlaSil
  13. telefonda *#0*# yapınca menü açılıyor ama https://www.turkiye.gov.tr/imei sorgulatınca Durum
    IMEI NUMARASI KAYITLI
    Kaynak
    İthalat yoluyla kaydedilen IMEI
    Sorgu Tarihi
    18/04/2016
    Marka/Model
    Üretici: Samsung Korea Pazar Adı: GALAXY S6 SM-G920FQ Model Bilgileri: GALAXY S6 SM-G920FQ çıkıyor korea diyor

    YanıtlaSil
  14. Kuzey ıraktan gelen j2 orjinalmi

    YanıtlaSil
  15. Samsung s4 var telefonun arkasında hiç bir şey yok orjinalmi

    YanıtlaSil
  16. Samsung s4 var telefonun arkasında hiç bir şey yok orjinalmi

    YanıtlaSil

Reklamlar

Popüler Yayınlar

maç-haberleri-blog-spot-com